igår:)<3

Hade tänkt skriva ett inlägg igår men kom inte in på blogg.se så det får bli ett i dag istället då:)
Iaf så gick jag, rebecca och klara till Maxi efter skolan igår och köpte chips, en chokladkaka var och 4 drickor!:O hah vi drack typ bara upp 2 hah aja iaf sen så gick vi hem till mig och tog några bilder fasst ingen blev typ bra.. men sen så for rebecca hem för hon hade träning så då forsatte jag och klara att ta lite bilder men samma där, ingen blev typ bra:P men sen typ kring 8 så åkte vi till rebecca och sen så kom sara å ida dit me så vi tog lite bilder på alla där me hah men alla mina blev typ suddiga:/ aja iaf så hade vi ju bestämt att vi skulle se på film men det tog typ 2 timmar att bestämma men till slut så startade vi bara en men det gick ju bra det me:)
så det blev ju en bra kväll ändå:)<3 Men idag så har jag ingen aning vad jag ska göra faktiskt, kanske ska gå ner till strömpilen men vet inte om jag orkar.. aja vi får se hur jag gör, har ju ändå inga pengar plus att jag har tänkt att försöka spara men ja vi får se hur det går:P.. 
jaja nu så ska jag iaf forsätta lyssna på spotify, som inte funkade för mig igår:( men nu så rullar låtarna på bara:D hah aja ha en bra lördag! pusss♥

pussss:*


hah jag är underst:P<3






ren spegel...<3



hah bjuder på den där:P
ja det var iaf några blandade bilder från agen och kvällen.
men vi hörs puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0