lite feber..

Får se om jag orkar gå till skolan imorgon har lite feber ikväll eller ja inte mycket dock men går väl upp vanlig tid och så och då får jag väl se hur jag mår imorgon, det är ju nog ändå inte så konstigt om jag blir sjuk eftersom både mamma och pappa har varit sjuk förra veckan och veckan före det.. så ja men iaf så hade jag gå och tänkt läsa ut dom sista sidorna i boken nu hah har typ tagit hela dagen att läsa den eller ja jag hade ju typ 100 sidor kvar och det är till imorgon fasst nu har jag bara 20 så det är bara å läsa på ändå:) hare bra får vi väl se om jag är hemma eller ej imorgon för isf så blire ju uppdatering på dagen kanske:) pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0