less..

Nu är jag verkligen trött på att plugga det ända jag gör är ju det har typ inte gjort någonting dom här två veckorna för utom att plugga:O jaja jag klarar mig nog hah det finns säkert dom som hare mycket värre än mig och ännu mer läxor å prov. Iaf så sitter jag här med ett glas Oboy och lite godis som jag hade kvar sen i lördags:) och juste jag kan ju inte glömma att min kra svenska bok är med här också;) asså alla dom dära imperfekt,supinum, presens och ja alla såna dära fastnar verkligen inte det går bara inte men det andra kan jag lite mer iaf men jja vi får väl v'nta å se hur det går imorgon, har musik först sen svenska prov och sen A-pass all day long. Ja men det var det intressanta inlägget hare bäst pussåkraaam♥

juste tror faktiskt att jag ska byta blogg till Devote, är nästan 100% säker eller ja ungefär 97%..
men jag väntar ett tag till och tänker efter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0