komme rinte på ngn rubrik;/

Halllåå:)
Nu så har jag tid att skriva, haha kom hem från stan för typ en timme sen och efter det hade jag lovat Sara att vi skulle gå ut med hundarna så då kom hon hit och Helena följde också med:) Haha mycket skratt blev det iaf så mycket så jag nästan inte kunde prata där ett tag efter som min hals så jag tappade nästan helt rösten:P men nu är den nästan helt tillbakaoch juste Chili (min hund) råkade ju då välta Helena haha hon kom typ bakifrån rikitg snabbt så Helena bara flög bak och mobilen flög efter:/ men det gick bra sa hon men guu vad vi skratta såg så himla kul ut, okej då äre ju så att jag suger på att förklara men det var iaf roligt. Och på stan så hittade jag 4 grejer som jag kom hem med en ring, ett halsband, en skjorta och ett linne ni får bilder på det imorgon för jag ska ju på stan med mamma imorgon också och då kanske jag skulle få en spets tröja från MONKI och kanske ett linne också vi får väl se hur snäll hon är:P men ja det var det iaf juste vi var och fikade på Waynes (stavning?) också heh det var första gången för mig:P men det var inte sista kan jag lova, Ida hade ju en kupong där så då var det att man fick iste och en muffins var alltså man betalade bara för en så det blev en choklad muffins för mig och melon iste och en blåbärs muffins tog ida och melon iste:) rikitg gott. Men  nu så lovade jag mamma att jag skulle duka så det är väl bäst att jag gör det hare bra pusss♥

hah söt Ida:)<3


Kommentarer
Postat av: Ida

oojää jag e finfin på denna bild ..Haha vilket hår o smile.

2010-02-13 @ 18:28:45
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0