kanske, bara kanske utomlands!:)

Heeeejjjjj!
Nu så sitter jag och proppar i mig toffifee som jag fick av mormor och morfar nyss, morfar och pappa ska på hockey så då ska typ mormor vara här med mig och mamma medans:)
Och juste jag frågade mamma och jag hon sara och saras mamma kunde åka utomlands och hon sa typ jaa!:D elr ja att det skulle vara jätte roligt men isf skulle vi ju typ ta sista minuten så att det blir billigare också måste vi ju börja spara men tänk om det kommer att gååå!:D hoppas hoppas
haha ja det var typ bara det jag hade att skriva så vi höres sen hare bra pusshejj♥

Juste var  med sara idag iaf:P så bilder kommer senare tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

åååh, var vill ni åka?

2010-02-03 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0