har inte kommit in på blogg.se därför har jag inte kunnat uppdatrera ngt:/

Hejsan:)
Idag så har jag varit med Sara ett tag, hon sov ju hos mig igår tills idag alltså och vi såg på filmern Hitch också imorse eller ja klockan 11 typ så gjorde vi våfflor och smälte choklad och öste på ingen av oss hade prövat det förut men det var gott fasst så himla mättande blev proppmätt efter en men jag tvingade i mig en till:P
Sen när hon for hem så städate jag min garderob och började se The Hills och det har tagit hela dagen lång. Men min dator har blivit jätte seg så har inte kommit in på blogg.se eller bloglovin.com men jag h´kom in på facebook och sånt men men vi hart ju som tur en dator h'r nere också som jag sitter vid nu:D
Juste i fredags så for jag och pappa på Plaza för att lyssna på min kära syster när hon skulle sjunga och hon var verkligen jätte duktig!:D men vi kom ju tid klockan 6 men hon skulle sjunga halv 8 så vi fick ju vänta ett tag men det vare värt:) satt ju och drack min goda alkohol fria drink;) hah men den var rikitgt god fasst rikitg söt fasst somsagt god:D aja ska gå nu höres pussss♥


har lyssnat på den här ja jag vet inte hur många gånger nu men tycker verkligen att alla är jätte duktiga
och det är ju en jätte fin låt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0