glad alla hjärtans dag!:)

Hejsan, idag så re ju alla hjärtans dag men för mig blir det pluggdag;/ har tre prov den här veckan och det är verkligen ngt jag måste träna till:P skulle annars ha varit med sara som skulle ha varit mycket roligare än att plugga helka dan men ja somsagt så måste jag göra det men det bli nog att plugga hos syrran min för mamma skulle hjälpa hon och fixa i hennes garderob hon har ju en sån här walking closet haha och dom har ju typ nyss flyttat in så hon har ju inte sån ordning än men ja jag skulle ju också hjälpa men då äre ju dom hära himla läxorna aja det är bara å bita ihop och om jag stod ut förra veckan borde jag klara en till eller?
hah aja nu ska jag ringa sara och bestämma en annan dag vi kan vara med varann kanske hare bäst pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0