give mee!:D


Haha ja det blev inte så fint collage eftersom det har blivit ngt fel på programmet jag gör det på men det går ju att se ändå?;) Iaf så kan jag ju börja med att säga att jag vill ha SOMMAR NU! och att jag vill ha pengar så jag kan shoppaaa;P hehe ne men jag är typ fattig och nyss var jag typ rik men det är typ bara för att jag köpte dom dära himla jeansen... Jajaa får väl spara men det hära skulle inte vara helt fel på sommaren ellrer ja vissa plagg går ju att ha nu med eller det gör väl alla men jaja nu så ska jag sluta babbla hörs imorgon pusss♥

(hade hittat mera kläder men bilderna sparades inte:P hehe)


Kommentarer
Postat av: w :)

alltid du.

och det vet både du&jag att det är så!

2010-02-03 @ 22:02:03
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0