.....

ååå hade nyss krvit klart ett inlägg men då såklart råkade jag trycka på ngt så det får bort:( suck.
aja orkar verkligen inte skriva oma allt men det var ändå inget intressant:P har hur som helst inte gjort något idag ellre har bakat en kakaa och sminkt mig:P hah prövade lite olika ögonskuggor och sånt eller ja det blev typ bara svart men men så ja min dag hittills har verkligen inte varit någon Hit. Skulle egentligen till Brännland efter som min otroligt söta kusin fyller 1 år idag eller ja min kusins barn vet inte om det blir kusin till mig då me aja vissa säger att det är det men vissa inte..:/ iaf så jobbar ju mamma och pappa är typ sjuk och Frida å Sven orkade inte fara för dom vaknade typ en timme innan man skulle vara där så det sket sig juu men jag kunde ju ha gårr dit elle vad säger ni, gå till Brännland? mhmm Nej tack verkligen inte i det hr vädret iaf, fasst det kanske går bussar dit aja jag klarade mig jku bra hemma me:)

Grattiss:*
han är typ den sötaste jag sett på länge!:O hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0