Det jag har köpt/fått;)

Hello!
nu så hade jag tänkt att läga in bilder på vad jag har köpt idag och igår.

Lampskärm: Clas ohlson
Tights med silver nitar på kanterna: H&M
Svarta mjukisbyxor: H&M
svarta strumpbyxor med typ ett svart streck där bak:P hehe ja ni får se ngn gång vet inte hur jag ska förklara men dom är iaf från: BIKBOK
Blommiga strumpbyxor: BIKBOK
Svart randiga strumpbyxor (det är inte silver ränder som det ser ut som men dom får ni väl också se när jag har på mig dom blev så dålig bild där men ja dom är också från: BIKBOK

det dära var dagens köp nu de jag köpte igår:)


Svart linne med kedja (finare när man har på sig den):GinaTricot
Skjorta: GinaTricot

Klicka upp.
en bättre bild på skjortan såg att den var vikt på den översta bilden:P okej inte så noga men ajjaaaa.
också köpte jag det hära.

den dära och ett halsband, bild på det kommer sen.

Aja det var det nu så får vi snart gäster typ eller mammas kusin skulle komma förbi och sen åker vi till stan igen:) fasst känns lite jobbigt tror jag börjar bli förkyld/sjuk mår inte alls så bra eller det är ju då halsen och nu börjar jag få lite ont i huvet men men vi ska ju ändp bara se på film och äta och det borde jag ju klara av?;)


Kommentarer
Postat av: Frida

snygga grejor syrran! linnet och skjortan var riktigt fina borde nog kolla in dem jag själv :) ses imorgon med att fixa min garderob :)

2010-02-14 @ 00:16:04
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0