Dålig uppdatering

Heeloo
kommer inte kunna blogga så mycet nu förns på typ onsdag,torsdag ngt sånt så ni vet för ajg ahr typ 2 prov den hära veckan och jag trodde vi hade NO'n tills på torsdag men den är ju till imorgon så hela min dag idag komemr gå åt att plugga till den sen på onsdag har vi engelska prov sen på torsdag så komemr några ha muntligt prov/läxförhör i spanska som hon ska spela in!:O så hon kommer typ fråga massa frågor också så man svar på dom, sen så kommer hon forsätta med det nästa vecka, men juste äre inte så att man inte får ha mer än 2 prov i veckan? elller hah ne jag vet inte men ja iaf så förvänta er ingen upptadering på några dagar iaf:/aja
Hare Bättre Än Mig!♥

ahha hemsk bild men jag känenr bara att jag måste lägga in en bild så inlägget inte blir föööör tråkigt:P
jaja min söta NO bok väntar på mig:( pussss


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nää...bilden var fin :D

2010-02-09 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0