Bröllopsforografen

hej:)
har nyss suttit vid teven med mamma och pappa och sett på bröllpsfotografen elelr ja den är inte slut än men orkade verkligen inte se klart den, inte riktigt på film humör känns det som eller så vare bara att jag inte tyckte den var speciellt bra;) hah. Men kl8 blire iaf att se på melodifestivalen och med en kaka i handen blire nog;P
Har också kollat på lite mobiler på olika sidor och jag har faktiskt hittat några stycken och det var en som var riktigt häftig faktiskst eller ja kanske inte riktigt men det var iaf en touch och på baksidan ser det ut som en kamera så det är ju en kameramobil men ja jag kan inte förklara och det gå inte att lägga in bilden men jag har inte bestämt än vilken jag vill ha för jag har ju då somsagt kollat på några så det är typ mellan 4 ag väljer nu men jag tror nog att det blir den med typ "kameran" som jag ska önska mig, eftersom jag fyller år om typ 3 veckor alltså den 20:e mars och jag behöver verkligen en ny mobil, aja iaf så ska jag kolla lite bloggar nu pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0