blir nog att byta blogg ändå

Hejsan:) jag har ju då inte kommit in på blogg.se idag heller för mitt internet har blivit helt konstigt men sitter här nere nu. Idag så har det ju varit en helt vanlig tisdag först skola sen gick jag hem och gjorde toast hah men blev så himla sugen på det fasst domblev inte så goda men dom gick ner;) sen så har jag suttit vid datorn sett på tv och gjort sönder en spegel:/ eller ja det stog typ 7 stycken småa speglar bakom dörren här och då så böjde jag mig ner och skulle kolla vilka det va för jag vill ha en ny spegel:P så om det var någon fin men iaf så snuddade jag bara i den sen så ramlade en spegel typ bakom dom 4 första också gick den sönder i två bitar och typ tre små bitar... duktigt!
ja nog om det, frågade min underbara storasyster igår om hon kunde hjälpa mig med en bloggdesign eller ja headern när jag ska byta till Devote och det kunde hon så vi ska ta någon kväll och göra en:) så då blir det ändå att jag byter blogg men det kanske blir om några veckor för jag börjar när den är klar det blir som roligare då:D

jag å Wilma igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0