Bad imorgon...

Hejsan:)
Idag så hann jag skriva klart min renskrivning av engelska berättelsen men den är jätte dplig och det värsta är att vi måste läsa upp dom, det ser jag verkligen inte fram emot:/ men ska försöka ta mig hur det hah ne det är bara att läsa på.. men kommer bara läsa fel aja hoppas det går bra iaf. Imorgon  har vi bad också, inte något som jag gillar eller jag älskar att bada såhär på sommaren typ i sjö å hav alltså bara att man får simma, hoppa alltså bada hur man vill helt enket men jag hatar att ha bad på skolan och jag gillar verkligen inte att vara där jag inte bottnar får typ panik då:P och vi kommer ju typ simma 20 minuter i sträck alltså typ bara 5 minuters vila och jag vet inte om mina armar kommer orka med det:P eller jag tror först att vi skulle simma 6 längder vanligt simm och 2 längder ryggsim:P och sen så ska man simma så många längder som man hinner på 12 minuter och då ska man försöka slå det i 8:an och 9:an. Hur som helst så får jag väl göra mitt bästa bara:) Har tröttnat så himla mycket på min dator nu att den hackar upp sig såå himlaaa mycket t.e.x jag kommer ju inte in på blogg.se och om jag ska gå in på någon blogg så ser man bara ett inlägg osv. Riktigt jobbigt äre.

har inga bilder här nere men det får bli en från Waynes förra veckan:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0