ÄNNU MERA KLÄDER:P


+

 

varför hittar jag alltid kläder när jag inte har några pengar!?:O
fasst kan ju ändå inte köpa dom dära efter som att alla dom där överst är från Weekday och det finns ju inte här i umeå och det går typ inte att beställa från sidan tror jag.. och dom tröjorna under är från Topshop och det finns inte heller i Umeå men det kanske går att beställa men då vill jag nog heldre ha ngn där upp ifrån;P

alltså det finns verkligen inga bra klädaffärer här i Umeå eller det är typ H&M, GinaTricot, Bikbok och ja kanske några till men det skulle inte vara helt fel med lite mera t.e.x som Weekday elr Topshop;)


hha gud så ovärt inlägg fattar typ inte ens vad jag har skrivit... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0