amerikanska pannkakor

Tjosan!
Idag så fick jag veta svaren på både mitt NO prov och engelska prov och är så himla besviken på mitt NO prov, fick typ lika dåligt som förra gången och då var jag ett poäng från IG:O men engelskan däremot gick lite bättre fick typ iaf VG kunde ju ha fått bättre om, min hjärna är mer snabb tänkt hah kommer alltdit på svaren på frågorna jag inte kunde efter åt så fort jag har lämnat klassrummen But but thats Me!;P hehe. Slapp ju också spanska provet eller ja jag hann inte för jag är den nionde som ska in och det hann bara fyra så antingen blir det på måndag eller tisdag:D det är ju GREAT, och det är faktiskt ganska skönt iskolan nu för ingen är typ där eller ja alla är ju typ i ÅRE haha okej lite tråkigt äre vl också det är ju ganska tomt men det kan vara rätt skönt också som sagt vi är typ bara tio stycken i klassen nu så. Nog okm skolan nu är så less aja snart så äre ju sportlov det längtar vi till! Håller däremot typ på att tappa rösten eller ja jag kan ju prata men inte länge och typ skrika hehe eller ja ropa på pappa t.e.x som jag skulle göra så då tog halva meningen bara slut hah. Men har ju varit duktig och gjort middag ikväll;) blev amerikanska pannkakor  och dom blev väl sådär, dom gick å äta iaf;)
haha jaja byter typ samtalsämne hela tiden nu men nu så ska jag sluta hare bra blir ett inlägg imorgon kväll eftersom jag skulle på stan men hare bra tills dess pussss♥


inget med inlägget att göra men det är ju iaf från i lördags när vi var och firade farfar:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0