Vinter jacka

Hejsan allihopen!:) idag så hade vi spanska prov och det gick väl sådär eller jag vet ju inte än men jag vet iaf fall att jag kommer få ett fel fast det blir säkert mer fel också:P Aja iaf så vill jag ha mitt klassfoto nu! alla har typ fått det och jag beställde det för typ snart två veckor sen men jag får väl dom snart hoppas jag fast det känns som att jag kommer bli jätte ful iaf så kommer jag typ se sur ut:P haha jag log ibörjan men såklart just när hon tog kort så får munnen ner , vet inte hur man kan beskriva det men men... ;) Snart så åker ju mami och papi till Grekland också  ååååååååå jag vill ju också dit! men då så ska jag vara här hemma istället så då kommer mormor och morfar typ bo här med mig och då ska jag fråga mormor om hon kanske kan följa mig och köpa en vinter jacka eller nåt sånt så jag ska kolla runt lite nu på datorn om jag hittar några fina:) och om ni vet några så får ni ju gärna ge ett tips;)
pusssshejj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0