UG

Helloj nu så har jag nästan nyss kommit hem från UG eller vi var typ aldriog där men iaf så vare först sara och wilma som hade gått till kyrkan men där vare typ inga så då hade dom gått till ida men då var hon inte hemma så då gick dom till mig och då gick vi till tomtebo, det var typ hemskt att gå i skogen fast det var ju inte så jätte mörkt men iaf så när vi var där så kollade vi lite men där var det typ inga heller så vi gick till baks fast då gick vi till kyrkan (UG) men då när vi hade kommit dit skulle vi hem så det var bara och börja gå igen så man har typ bara varit ute och gått i en timme:P haha aja det var ju trevligt iaf och nu så har jag hur tråkigt somhelst!:/ Hjälp mig!
Aja men nu har jag inge mer att skriva så vi ses byebye<3

 Har inga bilder att lägga in men jag lägger in två bilder på tröjor jag vill ha fast jag har lagt in dom förut också men.

den andra att dom ser sköna ut!;)


Kommentarer
Postat av: Ida

hahah du e lite desperat

2009-09-04 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0