Stickat!!:D

Heeeej förlåt för dålig uppdatering;) men jag ska bli bättre jag lovar! iaf så vill jag på stan snart och köpa kläder till hösten som stickade tröjor och sånt gu så skönt! men vi har ju stugsista på lördag men vi ska åka ut på fredag och då hade jag tänkt åka ner på stan men det kommer jag ju inte hinna men jag får väl åka någon annan dag då aja det finns väl kvar så bråttom är de ju inte eller?:/ neddåå;) aja här kommer lite bilder på olka kläder

det här var ju inte en stickad tröja men jag tyckte den var fin och jag kommer nog lägga in några mer bilder som inte är stickat men det mästa är det tror jag. Den här är från HM iaf

<----- koftan, kanske inte den finaste men den verkar skööööön men så ful var den ju inte;P
H&M

lite liten men, jag har haft en ungefär sådan här som var fridas gammla men nu så är den typ borta fast jag måste städa garderoben snart igen så den kanske kommer fram. H&M

den här är nästan likadan men lite tunnare ser det ut som men den är också från H&M

oj den blev lite större men iaf den hära (jag hittade ingen bättre bild) men det är en klänning från bikbok iaf den är mycket finare i verkligheten men ja det var dom iaf, jag hade mer bilder men dom minns jag inte vars jag sparade och nu går det inte att försöka spara dom på ett nytt ställe så...

Seeyyaa♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0