Stackars mamma:(

Hejsan jag fick just ett sms av pappa där han hade skickat en bild fast den kunde jag inte se men idag när dom skulle gå till stranden så hade mamma råkat sparka in tån i en vass plåtbit så att hon fick sy några stygn och nu så får hon inte heller bada på två dagar och dom skulle ju typ komma hem på typ tisdag eller nåt men hom himmer ju bada några dagar iaf:) jaja medans dom typ sydde mamis tå så fick pappa visst låna datorn och då hade han kollat på youtube men då tipsade han doktorn om spotify och han hade aldrig hört talas om det:P fasst det är ju typ ganska nytt kanske men ja iaf så kommer Frida, Sven och David hit och ska äta middag så jag måste träna på NO'n nu innan dom kommer för då kommer jag ju säkert inte kunna koncentrera mig så bra;)
Seeeyyaaa<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Aj ! borde gjort jätte ont ... stackars hon och sen på sin semester då man vill bada också eller din mamma kanske är en badkruka det är min mamma. ;) aja titta mina skor jag har köpt. Klackisar... jag köpte dom på dinsko idag ! hihiih vad tycker du svara ärligt !

2009-09-30 @ 19:12:13
URL: http://idakl.blogg.se/
Postat av: Ida

Eh du lina vi har ju spanska siffor 0-100 imorgon lycka till om du inte kan dom. isåfall look at my paper

2009-09-30 @ 20:19:54
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0