slingning (stavning?)

halloj på er allihopen!
Idag så ska jag ttyp vara med sara hon skulle ringa efter hon hade ätit så det är typ snart:) och idag när mamma har slutat så ska vi slinga håret och det känns som att mitt okmmer att bli jätte ljust men det vet jag ju nte aja.
jag hade tänkt lägga in dagens outfit idag också för det var ju ett tag sen men iaf här är den...





Nu så la jag in två bilder för jag visste inte vilken som man såg
bäst på men iaf så...
Klänning/tunika: Ginatricot (vi har sytt upp den)
Jeanstights:Bikbok, det blev en vit fläck på dom på bilden men den
är inte där egentigen:P





sådär ser förpackningen ut
det är Hm's egna tror jag:)

Aja nu så ska jag gå hare bäst pushej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0