klassfoto

Hellu:) idag så hade vi ju klassfoto och det gick väl ba bra:) jag fick sitta ner. Man fick ju inte ha mössa eller solglasögon eller göra nåt tecken typ så man fick ju ty bara sitta/stå och le:) aja det gick väl bra det me men det är ju roligare om man har som ett tema eller vad man ska kalla det;) iaf så har jag inge mer att skriva men vi höres pusshejj♥


4:an


5:an


Sist men absolut inte minst
6:an
Ååå jag älskade verkligen den här klassen och nu så har vi ju förstås splittras, Gu så kul! eller inte...

det där var alla klassfoton från mellanstadiet undra nu bara hur högstadiets bilder lir:)
Ni får försöka hitta mig själv:P


Kommentarer
Postat av: elin foto

tack bejb ;*

2009-09-08 @ 16:09:36
URL: http://lilleelins.blogg.se/
Postat av: Ida

älskar sista bilden asså 6an var bäst.. men nu blir vi ju i katalogen

2009-09-08 @ 19:23:35
Postat av: klara

det är typ läskigt ;o jag står på samma ställe på alla kort!

2009-09-26 @ 01:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0