skepnaden i skogen...

Assååå ååååååååå gud vad jag hatar det hära, jag har tp suttit i en timme nu bara för att jag försöker komma på vad det är jag ska säga när jag pratar om boken jag har läst imorgon på bokfyndet alltså så svårt borde det ju inte vara men för mig är det de sen så ska jag göra ett bokmärke åt boken också (det är alltså 50 saker man kan välja på som man kan göra innan/efter man har pratat om boken) aja iaf så måste jag och sara göra klart engelskan också men nu så är hon och köper en jacka men mattias skulle säga att hon skulle ringa men det blir ju säkert att båda ska äta först och sen om jag inte är klar med bokfyndet så kommer jag verkligen inte hinna klart med båda känns det som:/ aja okej jag ska inte göra så att ni slutar läsa min blogg nu fö jag har typ klagat på allting ngra gånger men jaja:P iaf så har jag varit i stugan idag och vi grattade farmor sen så lämnade papa några saker där Men nu så måste jag verkligen gå och göra klart det dära men ni får
Men ni får hade så  bra puusssn♥


Boken, haha det blev ganska så stor bild


Och imorgon så blire att gå upp kl 7 och börja gå till skolan.
Fast det är ju inte carlshöjdsskolan där på bilden, det är pengsjö skolan:P den är ungefär där vi har stugan pappa gick där när han var "ung" och jag ville typ gå där när jag var liten fasst vi boddde ju i Umeå så det skulle ju bli lite svårt;)
aja gu så roligt att veta men jag har inte lagt in bilder på ganska länge och jag hade typ inga roliga så jag la bara in några bilder men jajaajaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0