She's like the wind

Heeej igår så var jag på stan med sara och jag kom hem med en kofta och ett linne från bikbok:) kanske lägger in bilder imorgon. Iaf så vill jag typ ha ett till linne men jag har inte bestämt mig än och mamma säger att jag har så många linnen så att jag inte behöver några mer men men. Nu så har jag just kommit hem från strömpilen också, jag skulle lukta på parfymer och leta ett par tights på HM, jag hittade inte tightsen emn jag prövade en jättefin stickad "klänning" eller tunika kanske man säger aja iaf så var den svart men den fanns i lila,rosa och grå och säkert några mer färger men det var bara dom jag såg. Jag hade tänkt köpa den men då blev jag lite snål:P så mamii skulle köpa den på tisdag när hon jobbar så då skulle hon kolla om hon hittade tightsen också:) Men jag luktade ju på parfymer men det var för att mamma och pappa ska köpa åt mig när dom åker till grekland, det är typ fem stycken i en låda:P för typ 299 eller något;) Men nu så ska jag gå
Seeyyaa pusss♥ lägger bara in en låt innan jag går.





Patrick swayze och Wendy fraser She's like the wind.
Det är han som är med i dirty dancing, men han dog i cancer för några dagar sen så jag tänkte bara lägga in låten. Han blev typ bara 57 eller så var han yngre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja göra Videoinlägg ? snällla hade varit kul :)

2009-09-22 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0