Rebecca

Hola! nu så är jag med rebecca, det är därför jag inte har skrivit något idag  aja iaf så åkte jag först till hon typ tolv nåntin g och sen så följde jag ned på hennes match, dom vann med 4-3 :) sedan så for vi hem till mig och åt middag och sen så for vi ner på maxi och köpte glass och tuggummi sen så såg vi på film juste vi bakade kladdkaka också:) Efter filme n så gick vi ut och spelade spel sen gick vi runt gården med ljus;) och sjöng låtar eller det var typ bara rebecca som sjöng men.. Nu så ska rebecca skriva ett nlägg jag ska bara lägga in bilder på kladdkakan och de så har egött pussshejjj!<3

 kladdkaka och glass (envar) Ser ni att det står RE och LI  på den?:P aja lägger kanske in mer bilder imorgon seeyyaa:)


Kommentarer
Postat av: Ida

cute ! <3

2009-09-06 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0