Pictures

Hallojj! Idag så har vi haft A-pass hela dagen men jag hann typ bara jobba med No'n fast jag gjord klart matte läxan också:) iaf så när vi hade slutat så var jag med Sara och vi tog lite bilder nu på slutet så jag tänkte lägga in några av dom nu:)

 

 haha ja vi ramlade några gånger:P

 ahahaha

 Dom flesta blev lite suddiga men..







 



 Pussss sötnos<3 ;)


 haha jag bju på den här:)


Men nu så sak jag träna spanska vi hörs sen.
juste där ser ni ju dagens outfit också kanske inte bästa bilden men iaf (och jag ska bli bättre på att lägga upp dagens)

Tights(lite glansiga): Monki
Rosa tröja:Bikbok
Svart linne under:HM

Kommentarer
Postat av: wilma :)

älskar bara den 8;e bilden, så sjukt klockren bild :).

fettsötaallabilderbtw.

2009-09-06 @ 21:43:55
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0