Jaduu..

Hellu igår svar jag med sara det var därför jag inte skrev något men iaf så såg vi på idol och veronica mars:) sen så var vi på maxi/strömpilen och kollade fast ingen hade pengar med sig men båda la ndan ett par jeansleggins för 50kr jag har redan vart och köpt mina men jag vet inte om sara har gjort det men iaf så annars måste jag typ gå och läsa klart min bok för jag har bokfynd på måndag och jag har mer än halva boken kvar:/ sen så fick jag se saras klassfoto igår sör vi går ju inte i samma klass längre men asså det såg ut som att dom var jätte lite och vi är ju lika lite men jag är väl så van att se 6ans klassfoto där vi typ var 36 st men jaja:P
Jag lägger in bilder på kläderna sen:)
Hare bäst!! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0