idaaaaaaa&saraaaaaaa!<3

heeej jag skrev ju inget igår men det var för att jag med wilma efter skolan och sen så var jag med sara och ida.
Vi sov hos ida då altså, så vi såg på film eller en serie Veronica mars  sesong 2 sen så bakade vi kladdkaka och bara pratade senså idag for vi ner till HM snabbt för sara skulle kolla på slingförg så då ska jag och hon göra det imorgon eller på måndag:) sååå det blir ba kul de!;) asså jag har typ aldrig nåt att skriva längre och jag har aldrig några bilder eller nåt kan ni inte ge något tips kanske som jag kan göra så att bloggen blir lite roligare att läsa?<3 men nu så ska jag kolla vidare på lite bloggar och sånt men vi hörss pusspuss♥

 jag och sötidaa!<33

ida jag(?) ch sara fast jag är inte säker men det kan vara min arm ni ser:P haha aja sara ville inte vara med på någon bild..:(

hade inga mer bilde jag tog dom är från idas blogg men hon kanske lägger in mer sen så då kan jag ju kanske ta dom:P aja seeeyyaaa<3

Kommentarer
Postat av: Idakl

as kul igårkväll och idag <33 kjamm sötis

2009-09-12 @ 17:09:57
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0