Grekland i mitt hjärta lalalalalalaa...

Ja snart så kommer mormor och morfar hit och frida å sven, dom ska äta middag här men mormor och morfar ska ju sova här också för det är imorgon mami och papi åker till Grekland. Jag vill också dit men dom kan ju få en semester tillsammans fast nästa gång så måste jag följa;) iaf så kommer ju mormor och morfar vara här med mig, jag kanske har berättat det men jaja här är lite bilder från när vi var i Grekland för 3 år sen tror jag eller jag skulle precis  börja 5:an:)
hittade dom inte nu men jag frågar pappa senare så jag lägger in dom då
Nu så hittade jag dom så here they are


Poolerna (stavning?) utanför hottelet, bilden är dagen från balkongen


Jag och min syster som står upp med rackertarna:P


Minigolf


haha vi spelade typ tennis men bollarna får ner där över kanten ner på parkeringen hela tiden så fick springa upp och ner och såklart var det mest jag som gjorde det;)


påväg till hotellet från INKA supermarket ungefär som MAXI:P


Me!:)


sista dagen typ så var det hur höga vågor som helst fast det var det inte på bilden men iaf:)




När alla bollar får ner under bilarna och så, så att vi inte hittade dom så fick vi smyga ner och köpa nya fast som ni ser så märkte ju mama  och pappa oss:P fast det var ju inte så farligt


den här bilden är jätte fin på Frida tyck ja;)<3


Ja det var väl alla eller vi har ju mer men jag orkar inte lägga in dom:P
Asssså gud vad jag längtar tillbaka, jag vill vara sådär brun igen man ser
kanske inte så mycke  om jag ens var brun fast på bild4 så ser man lite eller man
ser att mitt hår hade blekt sig iaf;) ser så härligt ut att bada också längtar tillbaka till sommaren
men jaja nu s å måste jag gå pussssssssnn♥






Kommentarer
Postat av: Ida

synd om dig ! hihi elr ja men nu får du ju tur att vara med fina mig !

2009-09-28 @ 20:26:30
Postat av: Ida

hihi gud vad söt du var på bilderna

2009-09-29 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0