Dränkta hemligheter

Hejsan någon som har förslag på en bra bok? Jag har hittat 2 stycken men jag vet inte om jag ska läsa nån av dom, för er som undrar så måste vi läsa en bok på skolan varje månad så då ska man typ presentera boken och så men det finns typ inga bra böcker att låna på skolan så jag letar här hemma och dåså hittade jag 2 stycken ju som heter Itaket lyser stjärnorna  den har nog dom flesta hört talas om och jag jhade ingen aning om att vi hade den hemma fast den ser typ gammal ut eller asså det är den gamla designen på fodralet eller vad det nu heter;) aja iaf så heter den andra boken Dränkta hemligheter den verkar också bra så jag tror att det blir den för att jag tror selihom skulle läsa itaket lyser stjärnorna så då blir det nog inte så kul för dom som lyssnar att hlöra om samma bok två gånger. Iaf så vill jag beställa armband från cocoo.se :P det finns riktigt fina smycken där gå in och kolla vetja!:)

 Itaket lyser stjärnorna

 Dränkta hemligheter, jag hittade ingen bild på google:P så jag fick ta en egen, den ser inte så bra ut på bilden men den verkar bra:)



 Asså jag vet inte vilket som är snyggast svart/silver eller svart/guld fast jag tror nog på det sista men vad tycker ni?

 det här är ju nästan samma men jag tyckte nästan mer om det här en dom andra

 den här gillar jag mycke och det finns i olika färger:)


Men nu så ska jag göra något annat seyyaa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0