dagens outfit igen;)

hallojsan:) nu så har jag kommit hem från skolan vi hade bara tre lektioner idag eller klassråd kanske man inte kan söga att det är en lektio men iaf så det var ju ba skööönt;) aja jag har typ inget att skriva eller några bilder att lägga in så jag lägger in en dagensoutfit. Å juste imorgon så har vi klassfoto tycker ni jag ska ha platt hår eller lite lockigt eller asså som mitt eget hår för jag ska ändp ner på headline och köpa den där krämen eller vad det nu var hon hedde i mitt hår men det var iaf nått  så att håret blev plattare och att det höll i sig längre:)



  Kofta:Bikbok (den ser orange ut på bilden men den är rosa/aprikos:P
Linne:Ginatricot
Jeanstights:Bikbok



Ska jag ha så här i morgon eller så här....


Nu kom rebecca med i bilden också men jag hade
ingen som bara var på mig.
Aja iaf eller sådär?


Nu så får ni välja:)
Byebyebye!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0