Avril Lavigne

hennes nya parfym luktar så gott! Man fick såhär ta prover på stan jag var inte där men rebecca hade varit det så jag fick ett prov av hon och den luktar verkligen gott! haha ja här är den iaf:)

 Den gick inte att få stärre men

                     inte den heller men iaf så här ser den ut:)



Och här är en bild på hon, jag tycker faktiskt att hon ändå är fin:)
Fast kanske inte den finaste klänningen men aja nu så måste jag
gå och göra svenskan sen så ska jag välja vilke kläder jag ska ha
imorgon fast det kanske inte är såhär jättejätte viktigt men det är
ju kul om man ser bra ut haha aja hursomhelst så ska jag gå nu
Pussssssssssssss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0