Äntligen!

Heej sorry för att jag inte skrev igår och jag har ju inte skrivit idag heller men nu gör jag det.
Nu så har jag just klart läxan eller matten fattade jag typ inget av men jag får väll se hur det går med den:P aja sen så gjorde  jag nyss klart engelskan med man skulle typ skicka ett mail till andrea (vår engelskalärare) typ så att han fick våran mail adress och så, men jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva så jag skrev typ bara om vad jag har gjort i sommar och så;) haha det blev värsta fult men jaja.
Juste nu så har jag fått den här krämen eller vad man kan kalla det som man her i håret innan man plattar det så då håller det sig plattare längre, det är riktigt bra faktiskt. Jag köpte min på headline men det finns nog hos alla frisör salonger:P jag tror iaf inte att det finns på vanliga affärer men kanske:)

Jag tänkte lägga in en bild på den men den blev så liten så jag gör det nån annan dag men nu så ska jag gå
Pussssssssssssssssssssss♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0