17 Again,Dirty dancing & Kladdkakaaaaaa:D

Haaaaaaaaaaaaaluu nu å har nyss jag och mamii sett klart en film som heter 17 again, Zac efron och Matthew(stavning?) Perry det är han som är med i Vänner aja dom är iaf är huvudperonerna rätt så bra film faktiskt;) men jag hade sett den förut med sara men mamma hade inte sett den så då såg jag den med hon och vi åt såklart gooo kladdkaka som jag baka som vanligt alltså:P haha aja nu så ska jag snart se på Dirty dancing tror jag, den börjar kl 10:00 för er som undrar alltså:)
På ettan tror jag. Men jaja nu så ska jag gåå pusshheejjj♥





The Movies!;)



Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha, roligt att du lägger in bilder på filmerna :)

2009-09-23 @ 14:45:10
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0