Vinter choklad...

tjabba tjena hallå!:) nu så sitter jag och äter choklad, det var någon ny smak elr den heter vinter (lägger in en bild sen) Iaf så har jag städat klart mittt rum nu:D haha jag är riktigt glad att det är gjord nu och ingen behövde säga till mig heller så jag gjorde själv:P haha ja det brukar bli så att mamma säger till mig att jag måste städa och sen så säger jag att jag ska göra det sen 2 veckor efter säger hon det igen men till slut så gör jag ju det:) ja jag har inget att skriva typ... jag tänkte lägga in en bild på chokladen men min data kamera har blivit jätte konstig elr det blir jätte dålig bilder men jag ska fixa det sen men jaa...

Före:
   
Efter:
 haha okej så stolt kanske jag inte ska vara, för det är fortfarande inte riktigt städat kanske:/:P men men... jag hann bara ta en bild p hur det ser ut nu eftersaom det blir jätte dåliga bilder plus att jag inte kan röa datorn så att sladdden rörs för då slutar internet att funka men ni få nöja er med den där, fasst det är kansje ändå inte roligt att kolla på bilder fdrån mitt rum;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0