Studiedag!:D

halloj idag så är vi ju lediga men jag har ingenting att göra, fasst jag har smsat sara och ida men såklart så har dom väl inte med mobilen för dom svarar inte, men jag trodde att jag skulle vara med dom idag elr sara hade frågat mig igår om jag kunde vara med hon och då sa jag att jag bara skulle göra klart so'n men sen så skulle jag kunna och då skulle ju kanske alla tre vara med varann elr alltså jag fattar ingenting elr jag vet faktiskt inte men jag får väl vänta tills någon av dom ringer elr något. Annars så tänkte jag kanske cykla ner till strömpilen för Frida jobbar där på HM idag:) så då kanske jag ska åka dit och kolla vantar och en mössa elr något:P aja nu så ska jag gåå och försöka hitta på något pusshejj♥

ja nu så ska jag gå till sara, nu så svarade dom;) men vi hörs!:)
juste jag kollade snabbt på några "klädaffärsidor" och hittade vantar och mössor och sånt på gina, hm och lindex så jag ska åka och kolla någon dag;) haha inte så kul att veta men jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0