Selihom&Klara

hallluu nu så har jag nästan  nyss ätit middagmoch nu så är Frida å Sven här också för mamma skulle/har färgat håret och klippt frida:P okej inte så jätte kul att veta kanske menmen iaf så idag hade vi ju A-pass typ hela dagen och det gicvk väl bra förutom att jag fick jätte ont i halsen efter musiken elr alltså när jag skrattade elr hostade så kändes det som att min hals skulle sprängas;/ men nu är det lite bättre för vi kokade te när vi kom hem;) ja jag var ju men Selin och Klara och vi såg på bring it on:) men sen så skulle dom hem och äta så nu sitter jag här, men jag tror jag ska gå och kolla hur fridas hår blev nu pussåkram!♥

  skorna som Kenza hade designat:) okej det kanske inte var dm finaste jag har sett (överdrev kanske lite i inlägget jag skrev om det:S) iaf men jag tycker ändå att dom är snygga, lite ovanliga för alla är ju som bara helfärgade:P jaaj nu så har ni fått se en boild på dom:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0