Picturess

som jag skrev i inlägget nedanför så ska jag lägga in bilder nu och det blir gammla och nya men mest från i sommras tror jag:)♥ och juste jag har ju tagit dom med mobilkameran så bilderna är ju inte så jätte fina:P
alla bilder går att klicka upp, det rymdes mycke mer bilder om jag visade dom i miniatyr
       

     

     

     

     

     

jaa det var dom, jag har ju mer men dom kommer kanske lite då å då i olika inlägg;)
haha och jag ser nu att några av bilderna är kring 2 år gammla och npgra 1 år och några nytagna nästan:)
men jaja nu ska jag gå hare bra pusshejj♥

Såå Många Minnen När Jag Ser Dom Här Bilderna!<3 jag kommer ihåg varenda dag.
det var iinte så många jag la in men jag lägger ju in dom sen:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Men tack då ! den dära bilden var inte bra lina

2009-10-18 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0