orange

hellu nu så har jag kommit in för ett tag sen, och snart så kommer sara hon skull bara äta först så som ni nog förstår så har jag blivit frisk!:D wihooo haha ja jag är fortfarande lite snuvig men jag har ingen feber. Iaf så igår var vi ju hos farmor och farfar sen innan vi for hem så åkte vi förbi elisabet å roger och satt å pratade:P elr det var ju som mamma och dom som prtade mest jag satt och lyssnade;P men men juste jag prövade ett par skor hos elisabet också...

 

... dom är johannas gammla. Hehe dom var svåra att gå i och dom är riktigt höga men dom är ju lite häftiga visst?;) men men det var allt jag hade att skriva pussåkram♥

Bilderna går att klicka upp.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Nej, vi har ingen läxa. Jag tar hem den för att ha något att göra. Vi har bara läxa i SO och engelska. SO-häftet och sen Section 2 på engelskan.

2009-10-26 @ 16:12:54
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0