mobiler

hejsan jag har nyss konmmit hem från skolan men jag orkar inte skriva om det så jag kanske skriver det sen men iaf så har jag kollat på lite mobiler eller jag hittade två stycken som jag tycker verkar bra, fasst jag vet inte men dom var ju snygga iaf;P kollade inte så mycket heller men men..

 ååå jag kunde inte få bilden större men det är ju den dära som är på reklamen..

 den blev större:P haha ja eller den. vet någon om dom hära är bra? eller om det är någo soom har någon av dom som kan rekomendera (stavning?) någon av dom?:P
haha jag skrev typ någon av dom hela tiden men jaja nu så ska jag gå seyyaa



Kommentarer
Postat av: Ida

okej men du kan ju svara på göstboks inlägget före du gör detta LINA !!!! svaraaaa (asså på apberget)



<33ahha (L)

2009-10-15 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0