Matteprov!:O

hallåå nu så har jag nästan nyss kommit hem, och nu så är ju mami och papi hemma också:D hah jag lägger in bilder sen på vad jag fick. Men nu så måste jag träna till matteprovet som är imorgon PANIK! hehe jag kan typ inget eller vissa saker men inte riktigt allt, också har vi ju spanska till imrogn och engelska till på fredag:/
anyway så måste jag gå och träna nu pussiii:)♥ jag kan ju lägga i en dagens outfit nu när jag ändå sitter här:P



     ♦Randig tröja: HM
♦Vitt linne: HM
♦ Tights: HM
♦ armband: Grekland;)
 jag lägger in en större bild på armbandet sen:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina du älskdi

2009-10-08 @ 19:38:53
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0