kläderna

hej igen nu så tänkte jag bara lägga in bilderna på tröjorna och nagellacken jag har fått;P
men det  blev inte så bra bilder men dom får duga, och det var inte den finaste bakrunden heller men jag hoppas att det går bra;)

 tröjan jag prövade på GinaTricot, men ärmarna var som lite stora elr dom skulle typ vara det men jaja...

 oversize tröja, den var riktigt skön:)
 vanlig rosa långärmad
 och en grå

Hittade tyvär inte bilden som jag tog på nagellacken så ni får en annan bild istället fasst det är likadana nagellack:)

 ja det blev en liten men jaaj det var dom grejerna vad tycks?:) haha ja nu så ska jag gå och äta
PussåKram♥


Kommentarer
Postat av: adelina

fina tröjor :)

ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-10-30 @ 21:13:42
URL: http://adeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0