kenza!

heeejjj åå jag kollae nyss på kenzas blogg och såg med engång gladiator sandalerna/skorna! jag letade ju hela sommaren efter några gladiator men jag hittade aldrig några som jag "passade" i:P men dom som hon hade gjort alltså gd I Like Them Alot!:) haha jaaaaaaaaaaja jag hittade ingen bild på dom men ni kan ju gå in på hennes blogg och kolla dom hette Late night det fanns också två andra skr men det är lite för hög klack för migän;P men dom  var också fina, men jag vet ju inte om dom är ika fina i verkligheten och om jag skulle passa i dom heller men när dom  kommer ut i butik så ska jag iaf pröva!:P haha jaja skriver om dagne senare pussii♥

www.kenzas.se

Kommentarer
Postat av: Ida

kommentera min frågestund :(

2009-10-19 @ 16:44:49
Postat av: Vickan

Aaaa, brukar du läsa Kenzas blogg ofta? Jag läser då och då...

2009-10-19 @ 17:36:50
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0