kameraaaa

hej igen nu så har jag nyss tagit lite kort med syrrans systemkamera, hon lämnade den här för pappa ska till england i helgen så då ville han ta kort och så. Alltså jag vill verkligen ha en kamera nu, det är så himmla kul att ta kort iaf jag tycker det fasst jag är inte så bra på det än men men:P Nu så tror jag iaf att jag måste börja läsa någon bok för jag ar bokfynd veckan efter lovet och jag tror knappast att jag kommer läsa så mycket på lovet men jag måste ju fasst det är ju lika bra att börja nu så jag går och gör det, men vi hörs imorgon pussshejj♥

  Ja tack!:D

(Nu så tog jag ju bara en bild så jag vet ju inte om den är så bra men en systemkamera skulle iaf inte vara helt fel:) elr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0