internet everywere

hejsan hoppsan nu så sitter jag i vardagsrummet och väntar på att idol ska börja igen. Jag har ju alltid trott att jag måste sitta på samma ställe med datorn eftersom det är enda stället där jag kan ha sladden så att internet funkar, men nu så visade pappa mig att man inte alltid behövde sladden så att jag har ju kunnat sitta vars jag vill men neeedåå jag fick veta det ett år senare:P haha ja jag kunde ju ha frågat men jag tog det för givet att det inte skulle funka.. ;P iaf så imorgon så ska vi till stugan och sova där till söndag men jag kommer att kunna uppdatera ändå för jag tar med mig datorn och comviq saken;) ja jag har typ inget mer att skriva men jag håller typ på att bli sjuk:( eller iaf förkyld inte kul! men men det finns inte så myckket att göra det är bara att gilla läget och ligga å se på film elr nåt:P fasst jag är ju inte sjuk än men jag kanske blir det snart jaja iaf det var ju inte så kul å veta...
åå jag hatar att jag inte har någon kamera så att jag inte kan ta kort, jag lägger ju typ alltid bara in gammla bilder eller såna från google elr nåt:P men jag ska önska mig en kamera i julklapp så man får väl hoppas:D men ja nu så börjar idol om typ typ 1 elr 2 minuter så jag ska gå nu men vi hörs imorgon puushhejj♥


en bild från i sommras, jag hittade ingen annan för nu så börjar det men det är väl iaf roligare med en gammal bild 'n ingen alls? eller?:P


Kommentarer
Postat av: elin foto

aw tack gumms:*

vi borde träffas nån dag:)?<3

2009-10-17 @ 12:30:14
URL: http://lilleelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0