if i could turn back time

jag skrev ju typ ett inlägg nyss men jag tänkte bara lägga in några gammla och några nya bilder så det kommer nog att bli ganska många bilder men jaja:)

 amanda och jag
 moi

 jag och johanna

 jag, Rocky och Frida
 kolla mina skor:P


 ja nu hare blivit ganska många bilder på mig, jag ska försöka hittanågra bilder där det inte bara är jag:P


den gick inte å vrida men det är Amanda iaf:)<3




<--- jag, amanda---->
 sis
 haha ja nu kanske jag måste sluta snart men jag lägger bara in några till;)

 blås vind blås lalala

 oh happy day. Okej nu så är det bara några bilder kvar som är från skolavslutningen typ i sexår:P




sista...

så nu så är jag klar. jag härmade ida lite med att lägga in gammla bilder men det var kul och kolla på fasst mina bilder är kanske inte lika roliga men jaja pusshejj♥



Kommentarer
Postat av: Ida

fina bildet loveyaah

2009-10-05 @ 13:11:17
Postat av: Ida

fina bildet loveyaah

2009-10-05 @ 13:11:30
Postat av: Ida

ahahha kolla Abraham och robin vad små ! ahha :P



Fast du lina var as söt '!

2009-10-05 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0