honey i'm home!;P

hah ja jag hittade inte på ngn annan rubrik:P
Iaf så kom jag nyss hem från stan men tyvär med inga påsar.. fasst jag hittade en tjocktröja på ginatricot men den var tyvär för dyr för mig, ockås så hittade jag örhängen på JC som jag ångrar nu att jag inte köpte men men.. juste haha innan jag for elr alltså när jag skulle kolla så jag hade allting och sånt, så kom jag ju på aytt jag inte hade några pengar det ända jag hade var typ några tior, och jag frågade pappa om jag kunde få min månadspeng nu is slutet av den hära månaden då eftersom den ändå snart är slut så jag skulle nte få något nästa månad, som är på söndag jaja iaf så hade han typ inga pengar då så då började jag gå runt i lägenheten men hitatde dock inget, men då så kom pappa med tre tjugolappar som jag fick ahaha sen så hittade jag några tior så jag fick ju iaf ihop 136 elr nåt:P hah jaja fasst jag köpte ju inget men ååå jag ångrar att jag inte köpte nån av dom dära örhängena jag såg.... jaja. Jag ska gå nu men skriver maybe mer later pusss♥


Kommentarer
Postat av: allis

samma :)

2009-10-30 @ 17:20:11
URL: http://aallisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0