hemma hemma

hejj nu så har jag kommit hem, jag trodde att vi skulle komma hem tidigare men vi åkte förbi farmor och farfar.
och nu så har jag lagt in mina bilder från mobilen så jag kanske kommer lägga in lite bilder från i sommmar och så fasst i ett annat innlägg:P men ja jag och sara var nyss ute med hundarna också alltid lika trevligt ;) men nu så ska jag se på film tror jag, lägger bara in bilder från i helgen sen så tror jag att jag gör ett inlägg med bara bilder snabbt också:) ♥

       

        

Bild 1: Jesper:)<33
Bild 2: sjön
Bild3: Sjän igen kolla vad spegelblankt det är:P
Bild 4: Ett löv;)

Jag hade tagit mer bilder i helgen men alla blev så suddiga och jag har inte alls någon bra mobilkamera så att dom här får duga (dom blev inte heller så bra menmen)


Kommentarer
Postat av: Ida

åå ! Jag har bara lust att springa ut och kasta mig ner i vattnet med dig och sara nu !<3 såg så härligt ut :)

2009-10-18 @ 18:51:10
URL: http://idakl.blogg.se/
Postat av: johanna öhgren

menn såååå söt jeppe blev :)hihi kram kram

2009-10-20 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0