hallååå

hejsan har typ inget att göra elr skriva så det blir bara ett litet testilesti:P

( ) Jätteglad
( ) Kär
( ) Glad
(x) Trött
( ) Vild
( ) Lugn
( ) Nervös
(x) Uttråkad
( ) Irriterad
( ) Ledsen
( ) Besviken
( ) Arg
( ) Sjuk
( ) Stressad
( ) Förvirrad
( ) Sårad
( ) Olyckligt kär

Någon som förstår dig: några stycken;)
Någon som du saknar: no idea.. typ inge justjust nu:P
Någon som du hatar: vetinte
Vem kramade dig senast? ida tror jag<3
Vem pussade dig senast? vetinte
Vem ringde dig senast? papii eller juste ne jag tror det vaar Frida
Vem var hemma hos dig senast? Ida å Sara
Vem var du hemma hos senast? Sara

JAG:
Är singel? jaop
Är rädd för att bli övergiven? ne eller kanske elr jo elr jag vet faktiskt inte, det är inget jag typ går och änker på.. :P
Svär ofta? nee, jag svär typ aldrig;)
Sjunger i duschen? alltid;)
Är en morgonperson? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja om det var maskerad elr nåt:P
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja ibland:D
Vill ha barn? not now men när jag blir äldre kanskee... :P
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nee

Har du:
Linser/glasögon? nope
Piercingar?
hål i öronen om det räknas?;)
Syskon? sisterrr<33
Pojk/flickvän? nepp
Jobb?
skolaa
För många vänner? nee;)
Rymt hemifrån? ne inte vad jjag minns iaf men jag tror inte det
Färgat håret?
tonat å slingat
Bra självförtroende? naee inte så jätte elr inte mycke alls:P

Sagt "jag älskar dig" till någon?
jaa
Varit kär? hah ja maybe;P
Somnat i skolan? nae
Brutit ett ben? nejj
Tappat bort mig i min hemstad? ne..
Varit otrogen i ett förhållande? naej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? vetinte
En hemlighet som ingen annan vet?
ja elr jag tror det elr ne kanske inte ajaaa:P
Somnat gråtande? ja

HAR DU...
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?
naej
Blivit generad inför folk? jaa
Fått en blackout? aa think so
Ätit musslor? ne
Stått på scen? a eller inte scen men nästan:P
Blivit kallad player? naj
Färgat ditt hår svart? nopeidopi
Färgat ditt hår blont? slingat blont
Photoshop? ne

VAD...
Längtar du till mest just nu? sommar! hah ne jag vet faktiskt inte
Ska du göra i helgen? ingen aning:/
Har du för kläder på dig? tights, två linnen och en kofta
Gjorde du igår? var i skolan
Ska du göra i sommar? stugan i think kanske inte hela sommarn men ett tag iaf;)
Åt du senast? choklad
Har du för mobil? samsung
Köpte du senast? choklad å chips:P
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästa vän? ingen aning... :P
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit och säkert typ rammla elr nåt, fått Panik iaf;P

Det blev anske lte litet men iaf...
haha gud det var typ jobigt å svara på dom, men jag tror att jag ska gå och lägga mi nu pussii♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0