gud vad kul det är att vara sjuk... elr??

hejsan allihopa alltså det är verkligen tråkigt att vara sjuk, det ända man gör är ju typ att sitta vid datorn, se på tv, se på film elllr ja och jag hade faktiskt tänkt att se en film nu men ja måste nog äta nåt också, jag typ inte ätit nåt på hela dan elr bara 2 godisar och en litenliten bit kladdkaka:P nyttig ellr vad säger ni?
Jjaaj snart så slutar dom i skolan också och klara ska typ komma och lämna SO'n till mig för vi har prov på tisdan efter lovet.  Men nu sås ska jag se på en shopaholics bekännelser har redan sett den en gång redan.



Seeeyyaaa♥

Kommentarer
Postat av: Vickan

tråkigt, tråkigt...

2009-10-23 @ 16:19:48
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Ida

kjyaaahh på dijh

2009-10-23 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0